Blogi

MAAILMA PUNAISTEN LINSSIEN
LÄPI KATSOTTUNA
Slider

S-Com blogi

#behindscom blogi on elämänmakuinen kokoelma tarinoita siitä, mitä S-Comin punaisten verhojen takana tapahtuu. Astu sisään ja koe viestinnän kirjo avainsanoilla #digi, #visuaalinen, #some ja #sisältö. Tartu työkaluihin ja vinkkeihin mieleenpainuvan markkinoinnin sekä erottuvan viestinnän tekemiseksi. Achtung! Saattaa sisältää pähkinää.


Arkisto




Hakukoneoptimointi haltuun!

Tuomas

Hakukoneoptimointi haltuun!

Hakukoneoptimointi haltuun! • Kesto: 5 min. Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) on aihe, joka saattaa kuulostaa heprealta monille pienyrittäjille. Google on tänä päivänä tärkein tiedonhaun kanava, ja pelkästään Suomessa…

Lue lisää

Markkinointikoordinaattori Tuomas – Henkilö sisällön toisella puolella

Tuomas

Markkinointikoordinaattori Tuomas – Henkilö sisällön toisella puolella

Markkinointikoordinaattori Tuomas – Henkilö sisällön toisella puolella • Kesto: 5 min. Moikka! Olen Tuomas, 23-vuotias melkein ekonomi Turusta. Kuvailisin itseäni luovaksi nörtiksi, enkä häpeile näyttää sitä! Voin käyttää tunteja puhuessani kameroiden…

Lue lisää

LinkedIn osana lakiasiaintoimisto LAKIA Oy:n kasvua

Vieraskynä

LinkedIn osana lakiasiaintoimisto LAKIA Oy:n kasvua

LinkedIn osana lakiasiaintoimisto LAKIA Oy:n kasvua • Kesto: 3 min. Kun vuosi sitten lähdin yrittäjäksi ja perustin yhdessä yhtiökumppanini kanssa LAKIA Oy:n, oli heti selvää, että pyrimme rikkomaan perinteisiä käsityksiä…

Lue lisää

Tunnista ostetut Instagram-tilit uudella ominaisuudella

Mel

Tunnista ostetut Instagram-tilit uudella ominaisuudella

Tunnista ostetut Instagram-tilit uudella ominaisuudella • Kesto: 5 min. Välillä Instagramin feediä selaillessa tulee vastaan tilejä, joiden seuraajamäärä tuntuu olevan suhteettoman suuri tilin julkaisujen määrään nähden. Instagram uutisoi tiistaina 28. elokuuta…

Lue lisää

Kuinka pitää yrityksen some-viestintä johdonmukaisena

Mel

Kuinka pitää yrityksen some-viestintä johdonmukaisena

Some-viestintä • Kesto: 3 min. Digitaalinen markkinointi ja viestintä ovat viime vuosien aikana kasvaneet räjähdysmäisesti. Etenkin sosiaalisessa mediassa näkymisestä on tullut yrityksille tärkeä keino kasvattaa yleisönsä määrää ja pikku hiljaa…

Lue lisää

Case-esittely: Tremola Oy:n www-sivu – Geen ensimmäinen saitti

Gee

Case-esittely: Tremola Oy:n www-sivu – Geen ensimmäinen saitti

Tremola Oy:n www-sivu • Kesto: 5 min. Aloittelimme huhtikuussa uutta juttusarjaa, joka tarjoaa sinulle mahdollisuuden kurkistaa ketterän officemme punaisten verhojen taakse ja jossa esittelemme yksityiskohtaisemmin projektejamme. Ensimmäinen stoori kertoi TeamHertta-promomimmien hakuprosessista ja…

Lue lisää