Menesty somessa

S-com

30 + 5 SISÄLTÖIDEAA 
INSTAGRAMIIN 
YKSISSÄ KANSISSA

Slider

Onneksi olkoon, olet
jo näin pitkällä!

Menesty somessa, 30 + 5 ideaa sisältömarkkinointiin e-kirja

Oletan, että olet yrittäjä, bloggaaja tai markkinoinnin parissa ja somessa työskentelevä henkilö, joka kaipaa boostia Instagramissa vaikuttamiseen. Tiedät että erilaisia sosiaalisen median kanavia hyödyntämällä pystyt tuottamaan yrityksellesi hyvää näkyvyyttä ja tarjoamaan seuraajillesi elämyksiä, jotka sitouttavat heitä kuluttamaan sisältöäsi vieläkin enemmän. Haluat tuottaa suosiotaan kasvattavaan Instagramiin mahdollisimman laadukasta ja erottuvaa sisältöä, joka myöhemmin motivoi katsojiasi myös ostamaan. (Let´s face it – bisneksen perimmäinen tarkoitus on loppujen lopuksi tuottaa.) Olet ehkä ottanut ensimmäiset askeleesi Instagramin hyödyntämiselle tai harkitset vakavasti tämän aloittamista. 

Mutta ideat hyvästä sisällöstä tuntuvat loppuvat kesken jo ennen vauhtiin pääsemistä ja motivaation kipinää sisältömarkkinoinnin tekemiseen on vaikea uudelleensytyttää.

Koska netti on pullollaan ideoita ja totuuksia erottuvan sekä sitouttavan sisällön tekemiseen.

Menesty somessa

S-Com ylpeänä esittää:
Menesty somessa, 30 + 5 ideaa sisältömarkkinointiin e-kirja

Tämän oppaan avulla: 

  1. suunnittelet yrityksesi Instagram-päivitykset kuukaudeksi eteenpäin
  2. tuotat freesiä ja sitouttavaa sisältöä seuraajillesi
  3. markkinoit tehokkaasti ilman, että katsoja tuntee ostopakkoa
  4. opit tuntemaan seuraajasi ja avaat keskustelukanavan
  5. saat rohkeutta laittaa itsesi sekä bisneksesi likoon!

Tämä e-kirja sopii sinulle, joka haluat: 

  1. ottaa seuraavan askeleen sisältömarkkinoinnin maailmassa
  2. luoda merkitystä ja rakentaa luottamusta seuraajiisi
  3. inspiroida, motivoida ja viihdyttää ihanneasiakastasi
Menesty somessa

Ideasta toteutukseen

Huomasin yhä useammin keskustelevani asiakkaidemme kanssa sisällöntuotannosta nimenomaan Instagramiin. Me yrittäjät ja markkinoijat kuulemme jatkuvasti puhuttavan ajankohtaisista trenditermeistä, kuten #sisältömarkkinointi, #viestintästrategia, #markkinointikalenteri, #vaikuttajamarkkinointi, #sosiaalinenmyynti, #lisäarvo, #brändiviestintä... noin muutaman mainitakseni. Puhumme kaikista näistä hienoista asioista kuin ne olisivat itsestäänselvyyksiä jokaiselle.

Let´s cut the bullshit!

Huomasin, että moni meistä haluaa tehdä vaikuttavaa sisältöä ja luoda kontakteja sosiaalisen median eri ympäristöissä. Eikä ihme, some mahdollistaa uudenlaisen näkyvyyden monelle, olipa kyseessä rajallisilla rahallisilla resursseilla varustettu, liiketoimintaansa aloitteleva yritys tai miljoonajätti isolla markkinointibudjetilla. 

Instagram nousi yhä uudestaan esiin näitä keskusteluita käydessäni.

Minulta kysytään usein

  • mikä on hyvää sisältöä Instagramiin?
  • mitä jos minulla ei ole aikaa hillua jatkuvasti somessa?
  • kuinka saan lisämyyntiä hyödyntämällä sisältömarkkinointia?

Olen oppinut, että:

  1. oikotietä onnistuneeseen sisältömarkkinointiin ei ole
  2. sisällön jatkuva tuottaminen vaatii veronsa (ts. paljon aikaa)

Siksi kokosin Menesty somessa, 30 + 5 ideaa sisältömarkkinointiin e-kirjan. Haluan auttaa sinua ja sinun yritystäsi löytämään juuri sinulle sopivan tavan tehdä sisältöä Instagramiin. Haluan tarjota ideoita ja työkaluja sitouttavan someviestinnän tekemiseen ja samalla potkia hellästi persuksille muistuttaakseni sinua tämän mahtavan somekanavan hyödyntämisestä. Tehtäväni on ennen kaikkea motivoida sinua näkymään ja vaikuttamaan.

Menesty somessa

Tämä on vielä sanottava

Tämä e-kirja ei ole ohituskaista menestykseen.
En väitä että tekemällä kirjassa kertomani asiat juuri näin, saisit:

  • tuhansia seuraajia ja aktiivisia faneja helposti
  • jättimäisen myynnin mahdollisimman pienellä vaivalla
  • mahdollisuuden lopettaa kaikki muut markkinointikeinot

Tämä kirja on haaste, jonka missio on saada yleisösi luottamaan yrityksesi osaamiseen. Visio on näyttää ja esitellä ihmisille mitä yrityksesi tekee ja saada ihmiset pitämään siitä.

Menesty somessa

Kirja on julkaistu

Menesty somessa, 30 + 5 ideaa sisältömarkkinointiin e-kirja on julkaistu 15.11.2017. Kirja on ostettavissa hintaan 39 €.